ATL

Tatra Banka živnostník

První účet ušitý dle potřeb živnostníků jsme efektně představili jako další z nástrojů, které jim pomáhají každý den.

Ve spotu jsme poukázali na to, že každý profesionál potřebuje kvalitní nástroje bez ohledu na to, ve které oblasti podniká. Pekař by běžnou troubu zničil během měsíce a mechanik by s nářadím pro začátečníka ztratil nervy i chuť do práce. I přesto často živnostníci využívají soukromý běžný účet. Právě proto jsme se rozhodli Živnostenský účet představit jako další z nástrojů, který živnostníkům pomůže v každodenním pracovním životě.

Pro specifický B2B sektor jsme hledali jasný a srozumitelný koncept, který funguje pro celé široké spektrum živnostníků. Zároveň jsme jim ve spotu chtěli rovněž vzdát hold a v další kampani pomoct hlavně v začátcích. Proto jsme kromě spotu natočili i sérii rozhovorů a rozdávali jim odměny, které jim první roky v podnikání ulehčily.