ATL

Doplňovač zboží

Hlavní hrdina spotu pro produkty K-BIO, nespokojený doplňovač zboží z Kauflandu, už ani neví, komu zboží vůbec vykládá.

Pro různorodé komunikační hihglighty Kauflandu během roku jsme vytvořili dlouhodobý koncept, který jsme postavili na výrazném vizuálu a na snadno přiřaditelnému komunikačnímu principu, využitelnému pro jakékoliv téma. Jsou jím stěžující si zaměstnanci, kteří humorně sdělují/předávají jasnou produktovou message. Díky prostředí a jejich stylingu je hned jasné, že se jedná o Kaufland. Video je částečně natočeném ve stylu mockumentary, jelikož obsahuje i filmové scény. Tento nový přístup nazýváme „mockumentary 2.0“.

K nespokojeným zaměstnancům řeznici a členovi ochranky se ve třetím spotu této série přidává i doplňovač zboží. Tomu obrovská poptávka po K-BIO produktech brání naplno rozvíjet své umění.