Digital

Tatra banka Bejby blue

Bejby Blue, tvář, kterou znáte z metaversu, se stává digitálním vzorem, který mění kulturní stereotyp.

Influenceři, kteří utváří kulturu mladých, se předvádějí drahými věcmi a svými názory je podněcují, aby utráceli ještě více. Proto jsme vytvořili digitální osobnost Bejby Blue, která má změnit kulturní stereotyp a vyzývá mladé lidi, aby neutráceli peníze bezhlavě, ale investovali do sebe. Při tvorbě kampaně jsme vycházeli z insightu, že mladí se snaží kopírovat své digiální vzory. Díky influencerům, tik-tok výzvám či trendům mladí lidé dělají to samé, oblékají se stejně a v konečném důsledku jsou všichni stejní. Paradoxem však je, že jejich největší snahou je být unikátními a najít sami sebe. S Bejby Blue jsme vytvořili kampaň, ve které mladí lidé nebudou jen v roli sledovatelů, ale tvůrci trendu. Díky možnostem si mohou sami upravit a customizovat svou budoucnost.