Digital

Dr Max

Největší slovenské síti lékáren jsme našli místo v životě mladých a ukazali jejich život jako počítačovou hru.

Cílem kampaně bylo přilákat pozornost mladých a prezentovat jim značku Dr. Max pro ně srozumitelným způsobem. A tak jsme vytvořili unikátní koncept brandu Dr. Max, který cílí především na generaci Z.
Celá kampaň vychází z insightu mladých a jednoho z jejich největších zajmů, kterým je e-gaming. Pro tuto cílovou skupinu jde o velice blízké téma a díky tone of voice z herního světa se s ní mohou snadno ztotožnit. Největší výzvou bylo přilákat mladou cílovou skupinu, která považuje lékárny za nudné či nezajímavé. Když mladí do lékárny nechodí, museli jsme vstoupit do jejich světa my.
Prostřednictvím postavy Medika jsme ukazali mladým, že značka Dr. Max se zajímá o stejné spektrum jako oni. Dr. Max mladým přináší možnosti, jak se zlepšit v tom, co je baví, a tak se posunout o úroveň výše – LEVEL UP. V rámci kampaně jsme posunuli i samotnou produktovou komunikaci vlastních značek volně prodejného sortimentu Dr. Max. Standardně používané obsáhlejší popisy nahradily úderné vlastnosti „bonusu“, které generace Z zná z herního světa.