ATL

Člen ochranky

Člen ochranky jako hlavní postava v reklamě na věrnostní program Kauflandu? A proč ne? V pokračování série Highlights divákům povíme, proč ho Kaufland Card trápí víc než zloději.

Pro dlouhodobý koncept různorodých komunikačních highlightů Kauflandu jsme využili výrazný vizuál a komunikační princip, který dokáže uchopit jakékoliv téma. Jsou jím stěžující si zaměstnanci, kteří s humorem sobě vlastním sdělují/předávají jasnou produktovou message. Díky prostředí a jejich stylingu je hned jasné, že jde o Kaufland. Video je natočené ve stylu mockumentary, jelikož obsahuje i filmové scény. Tento nový přístup interně nazýváme „mockumentary 2.0“.

Spot s členem ochranky je druhým dílem této série. Netradiční hrdina má podobný problém jako jeho kolegyně za řeznickým pultem, ale místo veggie výrobků se cítí být ohrožený nízkými cenami s Kaufland Card. Díky slevám a výhodám, které tento věrnostní program nabízí, se totiž nikomu nevyplatí krást.